har ska man skriva något men jag kommer inte på något bra..

Super go dag!
Hej jag har en omogen klass, men vissa borde få en guld stjärna för att dom gör min dag till ett enda skratt! ♥

Jag, Kiwin och Linnéa åkte in till Göteborg och kollade. Hittade en sjukt snygg väska och nu när jag skulle skicka den till mamma var det inte det lättaste och hitta den på internet..
Denna är blå, ska ha en svart. Eller ska antagligen få den i present av mormor.

Den är snyggare och större i verkligheten, jag älskar den! Inte lika dyr som förra jag hittade på 2000kr, denna ligger på 900kr. *tummen upp*
Nu ska jag duscha och lyssna på Bach, Monteverdi, Roman osv, för jag ska göra resten av mitt musikprov imorgon, lyssnings prov. Men den skriftliga delen gick faktiskt väldigt bra! (:

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: josefine

den var ju skitsnygg ju! :D

2010-04-29 @ 19:47:22
URL: http://jowsiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0