Paus från arbetet..

Får väldigt ont i svanskotan av att sitta i min säng, halv ligger ner typ, haha. Blev på mycket bättre humör förut för jag fick ett samtal från Miss. X, det gjorde mig glad att höra hennes röst igen! Ska förhoppningsvis ses emot slutet mot veckan, ser mycket framemot detta. Nu blev jag jätte osäker hur emot/imot stavas, när jag tänker för mycket på ett ord känns det som jag skriver det fel, sad face, haha! Det stavas väl med E, eller..? Aah! Tillbaka till ämnet, det går framåt i min Hkk - inlämning, dock kommer jag inte lämna in den på morgonen imorgon, men hon älskar mig och jag kan bli en super fjärskis när det väl behövs och jag lovar er, det fungerar. ;)

Har fått många frågor angående mitt hår, inte bara på bloggen utan in real life, tänkte dra lite ''fakta'' så era frågor blir besvarade.

♥ När mitt hår är lockigt, ja, då sover jag med flätor simpelt och jag behöver inte oroa mig för att det ska se ut som en tornado på huvudet när jag vaknar.
♥ Nu när jag fått väldigt(!!) mycket längre hår får jag inte fula lockar längs ner vid topparna, stort +, detta märkte jag i dag när jag inte gjorde flätor innan jag gick och la mig. Dock var det helt spiktrakt blir ju ganska tråkigt i längden, men det blir det med lockigt hår med, tycker det är jätte fint med det!
♥ För att få längre hår böjer jag huvudet fram och borstar jag underhåret 100 gånger. Mycket effektivt, tips till er som vill ha längre hår!
♥ Jag fick några förfrågningar om jag skulle raka mig på ena sidan, nej, jag hade funderingar på det, men det ska bli små flätor i stället, lika snyggt det med. Vill inte ''riskera'' mitt hår, fegis, hehe!

Jag är öppen för fler frågor! Nu ska jag återgå till mitt arbete.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0