Facebook grupper


Vi som tänker för mycket.
Var bara tvungen att gå med i denna gruppen, ganska klockren.


Is your ass from McDonald's? Because I'm lovin it.
Allmänt rolig grupp.


Vi som blir blöta när vi duschar.
HAHA!


Vi som hatar när man ska köpa en ring och Gollum tar den.



Engla skämt är dåliga... Eller är det bara jag som är ute och cyklar?
Gruppen kanske är lite 'elak', men sjukt rolig på samma gång, haha!


''Dom enda två männen som förstår sig på kvinnor; Ben & Jerry.''


Jag vet att vissa grupper inte gjordes idag och jag blev inte medlem med dom flesta nyligen, men jag kan fortfarande sitta och skratta åt dom, love Face! ♥
Måste även tillägga att jag tycker jag kladdade över ''skriv något'' - rutan väldigt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0