26APRIL

Jag kan börja med att skriva att det blir inga bilder från kläderna som jag lovade igår, har för det första inte fixat några och för det andra sitter jag inte vid min dator. Jag använder mig av mamma's just nu för jag skriver ett Hkk arbete. Så det ska jag börja med nu, inte gjort ett sk*t.

Efter skolan åkte jag hem till Lisa med Paulina, skulle pluggat, men så blev det inte.. Satt i stället och gjorde massa inspelningar på mobilen och höll på att fjanta oss!

Men nu måste jag göra den här inlämingen, ska vara inlämnad imorgon, wish me good luck, dock har jag en ursäkt. Säger bara att internet la av och att jag inte hade henne's mail adress, fungerar alltid. Eller så ber man bara om att få skicka in den på kvällen eller dyligt, haha!

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0