23APRIL

Skolan idag var go, inte så lång dag så den jobbades igenom snabbt! Efter skolan kom Josse hem till mig och vi åkte in till Kungsbacka tittade på lite kläder, la undan en jätte mysig mysdress som förhoppningsvis blir min imorgon! Sedan åkte vi hem till Josse och gjorde mat, eller Josse gjorde mat, jag satt och kollade på tv, haha! Vid 19:00 tiden åkte vi in till Göteborg och satte oss på Espresso House, wonderful! DOM HAR FÅTT FRAPINO IGEN! ♥♥♥♥♥♥ Denna sommaren kommer ni tappa räkningen på hur många frapinos jag dricker, det är kärlek på hög nivå! Efter ett tag där inne åkte vi tillbaka hem till Josefine och åt godis och tittade på film, nu ska jag alldeles strax lägga mig och sova, väldigt trött!

Förövrigt har jag äntligen fått tillbaka min mobil så jag är underbart glad!
Imorgon hoppas jag på att träffa Fillan som ska få åka med mig till Frölunda Torg och titta på kläder mammi lagt undan.
Idag är det ett år sedan du gick bort.. Jag saknar dig.

GodenNight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0