1APRIL

Än är skolan inte över för min del, sitter här och skriver på en svenska recention som ska lämnas in kväll. So provet gick faktisktiskt bra idag! Hon har i princip bara VG och MVG frågor på sina prov, vilket är bra eftersom då är det fakta som är grunden men sin egna åsikt som står högst.

Någon som blivit lurad idag? Själv tar jag inte 1 April speciellt seriöst såsom man gjorde när man var liten.
Jag lär nog snart få ta en data och blogg pause igen, för mina ögon tål verkligen inte data ljuset. Jag känner det varje gång jag sitter vid datorn och när jag inte gör det, hur ont det gör i ögonen.

Nu måste jag fortsätta skriva, sedan hoppas jag på att få träffa Hanna!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0