14APRIL

Usch, idag mår jag inte bra! Har känt av sen i måndags att det är någonting på gång, och idag fick jag feber. Great! Skönt i alla fall att slippa skolan man jag är väldigt trött och slö så det är riktigt dåligt!

Tänkte dra helgen lite snabbt, i fredag vaknade jag och Josse vid 10:00, så åt vi frukost och spenderade resten av dagen på min altan med lite mys! På kvällen, var vi hemma hos mig, Josse åkte vid 23:00 och jag träffade Lollo som även sov hos mig.
Lördag vaknade jag och Lollo av att Hitta Nemo meny:n är igång och Marwin & Doris tjöttar om att man ska sätta på filmen igen, aarh! Jag skjutsar hem Lollo strax efter vi fixat oss lite så är jag hemma hela dagen, eller till 16:00 så kommer Linnéa, vi träffade Koffe en stund, sedan hem till Lollo fixade oss och vidare på fest till Vässingsö, den sög. Det tyckte även alla andra där också, så vi åkte hem till Lollo, vidare ner till Statoil(?) hyrde film och köpte chips!


Igår var jag hemma hos Josefine efter skolan, pluggade och snackade, kom hem vid 22:15 så jag var väldigt trött, och därför blev det inget inlägg igår.

Nu ska jag vila mig en stund så ska jag och mamma kanske åka ner till awere som ligger här i Onsala och kolla lite snabbt på kläder, får se hur jag känner mig. Måste även plugga på mitt musik prov jag ska ha imorgon, om jag nu kommer till skolan.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0