på tal om..?

hej, nu är jag hemma, fail kväll, hell yeah! aja, nu är jag i alla fall väldigt hungrig, håller på att svälta ihjäl, dödödö! nej tack, så nu ska jag ta mig ett litet mål, mellan mål? nej tack, dödödö!
fotbollsmål? nej tack, dödödö!
på tal om fotbollsmål så spelar Svergie den 10/10-09 TAGGA!
och imorgon, eller ah, idag, beror på hur man ser det, i vilket fall som helst så börjar Parlamentet, TAGGA MAN, FYFAN VAD BRA! samma tid, samma kanal, tv4, 20:30!
MUMMA!

nu ska jag äta för att jag svälter ihjäl, dödödö!
Krillo out!

Kommentarer
Postat av: lisa

HAHHA gottt.

vi ligger i sängen å äter mmors berömda äpplemos ;D

HAHAHAHA de va nära ögat kan ja säga,riktigt näraaa min mor min ;O shiet



natti (L)

MVH.Lisa&cassi

2009-09-27 @ 01:29:39
URL: http://lisaesmeralda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0