onsdag!

tjäna!
precis snackat klart med Josefine i telefon, kunde inte skriva tidigare!

efter skolan åkte jag in med Hanna till Kungsbacka och kollade prao plats, brandstationen hade ingen då, sen hade alla andra gått för dagen så vi ska ringa dom imorgon, frågade på massa ställen så det löser sig! kommer bli hur kul som helst!

blev ingen simhall för att bubbelpoolen var trasig.. så vi stack till donken och cpade runt lite på Kungsmässan, jag hittade nya skor, vita converse.



jag älskar dig min cpkorv, hur mycket som helst!

hemskt vad lång tid det tar från Kungsbacka hem till Cassie i Sevekulla med moppe, kändes som det tog en evighet, det blåste hur mycket som helst, vilket det fortfarande gör och jag höll påatt somna heeeeela tiden..

sen när vi kom hem till henne så satte vi oss vid datan och fulade oss med massa videos, kommer en senare!
nu ska jag duscha snabbt, efter scrubs då, vilket kommer bli sent, men skit samma.

Krillo out!

Kommentarer
Postat av: casssooie

hahhaha vi är grymt bra!

Jag älskar dig min knäppa korv, oerhört mycket!

<3

2009-09-24 @ 17:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0