mys!

TJÄNARE!



sitter här och väntar på att mitt te ska bli klart och äter Marabou choklad, tjockis!
orkar inte att Scrubs börjar försen 23:30 sjukt jobbigt! jag vill se det nu nu nu!



kände att jag verkligen var tvungen att lägga upp nattens konstverk, mycket likt om jag får säga det själv, rena picasso på mig! någon mer som vill bli av målad? haha!

men nu ska jag ta och lägg mig ner i sängen med mitt goa te och kolla på tv.
imorgon ska jag och Hanna ÄNTLIGEN in och kolla prao plats, kommit saker ivägen så vi inte kunnat fixa det, sen ska jag till Simhallen med Casso för hon ville lära sig simma, hon kan fortfarande inte det, synd om henne, haha!


Kommentarer
Postat av: cassoooo(fejl du är...)

HAHAAHAHAHHAHAAHHAHAHHA! inte likt mig någonstans.. tyvärr. Fan va sämst du är! & du.. det var du som ville in och lära dig att simma... fan vad du bara vill provocera för att få bersökare! så hänger du ut migg... fyfan va lågt. Jag ville bada bubbelpool.. fyfan ska vi starta bloggbråk?!??!??!

Godnatt nu ska jag sova din tjocka korv, NAAAAAAATTTIIII (L)(L)L)(L)L)()L

2009-09-22 @ 22:31:34
Postat av: lisa

haha,ja LÄTT att det är...

sjuuukt najs!=)

2009-09-22 @ 22:44:40
URL: http://lisaesmeralda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0