hata skolan!

känns som jag precis vaknade, inte för att jag sovit men jag har legat i sängen och kollat på Mulan, huhu.
håller på att bli sjuk, hostar, börjar bli hes och huvudvärk, be om att få gå hem från skolan ska inte vara några problem! men jojo! om man heter Kristin Alexanderson och har livakter så är det jävligt svårt, ''nej, det är bara 3 lektioner kvar, det klarar du.'' TAPPAD BAKOM FLÖTET HELT TOTALT? fuck no att jag går imorgon! okej, vi har prov, men jag tänker inte sitta där och hosta ihjäl mig, den här hostan skär ju upp hela halsen, mysigt!

tänkte att det skulle vara perfekt för mig att gå hem, chilla lite, skriva på so;n plugga lite no och dricka mängder med te för att jag skulle kunna gå på åtminstone torsdag! men fuck no! heter man Kristin Alexanderson och har livakter så existerar det inte!

NU är jag hemma, sen en tid tillbaka, men ah, Casso fixar en header till mig, gött! nu ska jag dränka mig i te.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0