goden-morning

vaknade klockan 05:00 imorse av att någon slags pärla höll på att stutsa och rula runt på mitt golv, låg kvar lite och halv sov tills jag förstod vad det var som pågick, KATTEN! då sitter han och leker med mina Turörhängen, så jag kast ut han för jag hade ALDRIG fått en blundi ögonen om jag hade lämnat han kvar i mitt rum.

skippade bollsporten imorse (08:00-09:00) hade ändå inte kunnat vara med pga att jag är sjuk.. fast jag ska börja nu 09:10 med matte, det är ju jätte kul.. men nu ska jag äta frukost sen ska jag klä på mig och sedan dra mig nermot skolan, helt okej.

krille out.

Kommentarer
Postat av: zazzzaaa

jo det passar bra fr mig :D (L)

2009-09-20 @ 14:42:08
URL: http://zahraajami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0