Estland, dag 8

sista dagen med färdig go frukost, utnyttjade det mycket väl, hähä. usch vad jag kommer sakna go härlig frukost! inte behöva skynda sig på morgonen osv, men skönt att vara hemma i alla fall.
dagen var seg, har gått rätt fort, gick till någon kyrka man kunde gå upp i ett torn, stentrappor smala som, ah jag vet inte vad, Paris Hilton? usch hatar att gå i såna trappor! sen köpte vi dom efterlängtade muggarna vi springit från affär till affär för att hitta, men nej, men så äntligen! sen blev det hemmåt resa.
hämtade katten så fort vi kom hem, shit vad jag saknat min korv! love him, min allra bästaste vän, man kan säga allt till honom utan att det kommer ut till folk som inte behöver få reda på det, det stannar mellan mig och honom! han är ingen lite skit som så fort han fått reda på det springer till någon annan och berättar det, kanske snackar med sina indolenta ''katt kompisar'' men det kommer inte ut till någon jävel som sprider helt jävla fail ryckte, därför håller jag det mesta inom mig, eller jag berättar det inte för kompisar, som jag inte litar på, vilket är sorgligt nog väldigt många, aja, langar ''Estland's köpet'' kommer säkert glömma, men ah, och bilder kommer så fort jag får tid, hoppas på snarast!

köp;
randig långärmad tröja.
vit tunika.
''mys-ull'' strumpor.
mössa, as cool dessutom!
en kopp med en pingvin på.
hotpants.
sjal.
toffsar (ej till benen)
spännen.
foundation.
cara mints (godis)
''pinnar'' man puttar ner nagelbanden med.
nivea ansiktskräm.
diadem.
två glas figurer - en igelkott och en snigel.
en glasfisk som man hänger i fönstret, passar bra med dom andra jag har från Thailand.

har säkert glömt något, men är ganska nöjd ändå, det var inte så billigt som vi trodde, ungefär samma priser som hemma.
men nu måste jag ta och ränka matte, kul! och skriva svenskan också, fuck..

puss och godnatt from the one and only Kristin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0