Estland, dag 4

lika seg morgon igen till frukosten, men gott som fän var det! efter frukosten stack vi och badade lite i poolen, sen upp och duscha och fixa sig och ut på stan sen blev det en saitsing buss och jag somnade igen. efter buss turen åt vi och sedan gick vi till en marknad och jag fick köpt mina stumpor eller ah, ser ut som raggsockar, sjukt goa, nu är det en tjocktröja och en fetting ball mössa som jag ska köpa, eller jag kollar mer kläder fast just den tröjan är sjukt svår att hitta, för att det är alltid någonting som inte stämmer, detsamma med mössan, men det löser sig.
efter det hyrde vi segway, sjukt kul, fast jobbigt för fötterna!



måste ju bara säga att jag var helt klart bäst på att köra det! grymt kul var det också!
sen stack vi hem och åt på någon resturang som ligger här alldeles vid hotellet, gott var det.
nu ska jag sova, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0