höstens mode?


kom precis hem från Cassie, eller nej det gjorde jag inte, men jag kunde gjort, kom hem för typ 40 min.
nörden och jag var en snabbis i Kungsbacka och Casso kollade jackor, höstens mode? gillar den gula färgen, love!





precis druckit upp mitt te och jag måste göra mer men jag orkar inte, fast min hals tar kål på mig! usch!
känner verkligen att det är höst, det är mysigt, riktigt mysigt, men.. denna sjuka som kommer, dessa tjocka jackor, mysigt, men jobbigt, dessa dagar man måste gå till skolan för att det är så mycket löv och blöt så man håller på att ramla och så slår man ihjäl sig, aja, hösten är i alla fall mycket bättre än vintern, den är mysig, men detta slask och shit som kommer efteråt, en big diss! 

detta med gymnasieval är jag inte så förtjust i, vi ska ju för fan snart välja, får rycket! ingen aning om vad jag ska ta eller vi bli, för det är ju lika svårt att komma in på allt roligt, man måste fortsätta läsa till andra skolor och hej och shit vad det kommer bli jobbigt, vill inte bli så vuxen att hålla på att jobba, jobbigt att jobba, hähä!

nu blir det mer te, lovelove!

KRILLO OUT!

Kommentarer
Postat av: cassy

AHAHAHAHHAHAHAHAHAH! JAG SER HELT JÄVLA EFTERBLVEN UT! hahahah cpbarn, jag älskar dig. (L)

2009-09-28 @ 22:14:19
Postat av: Lisa

HAHAHAHAHHAAH FYFAN VA JA GARVAR ÅT DOM BILDERNA.HERREGUD!

2009-09-30 @ 21:36:47
URL: http://lisaesmeralda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0