DAAAAAAAAAAAAAAMP!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SKJUT MIG, DÖDA MIG VAD SOM FUCKING HELST!!!!!!!!!

det där med header och shit är fanimig inte min grej, ska fixas en ny imorgon, tack Casso för att du hjälpte mig lite, men fick ju ryket när det inte gick för mig, hur fan gör du!?!?!?!?!

facebook ljög för mig, dom jävlarna! jag skulle vara 78% glad idag, dom är ju körda i huvudet, gissade ju som så fega as! jag kan ju inte påstå att jag vart glad, hostan/lärarna tar ju fan kål på mig! vill bara sätta alla lärare i ett rymdskepp som skulle flyga upp till rymden men hann inte upp för att det sprängdes, skönt att se hur det exploderades, tänk den dagen, fyfan vad skönt!

BLA BLA BLA BLA! finns inget mer att skriva, ELIT BILDEN SOM KUNGEN TAGIT!



nu ska jag duscha av all min ilska, blir nog hemma imorgon.
KRILLO OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0