Pirates of the Caribbean 4 - The Fountain of Youth Teaser

okej, nu är det såhär, jag längtar som ett fucking as till att den här filmen ska komma ut!
och just nu började det blixtra och det är itne alls långt härifrån, men det var inte det jag skulle skriva om, utan att filmen då, Pirates of Caribbean, eller den bästa av dom bästa filmerna som gjorts då, kommer ut 2011 25 maj om det står rätt, det är hur långt kvar som helst, men det är bara att peppa! en annan god nyhet är att det inte ska vara med någon jävla Zac Afron so förstör filmen, utan Orlander Bloom, GÖTT! för skulle dom haft med Zac hade Pirates 4 blivit världens undergång på Disney's filmer, han skulle förstöra hela grejen, då hade dom inte behövt göra en! men enligt trailern är han inte med!!!!!
men nu är det såhär då, eftersom att dom precis ungefär då bestämt att filmen ska komma ut så finns det ingen bra trailer, för kollar man på t.ex. YouTube så är det halv mixat från 1, 2 och 3, men vissa scener är nya, det märker man direkt om man kan dom andra filmerna utantill, vilket jag kan, hähä.
men, det är ändå lite halvt från 4;an.



''Geoffrey Rush is confirmed to be returning as Barbossa. Keira Knightley has stated that she does not wish to continue playing Elizabeth Swann, as she wants to do different projects. Orlando Bloom has also stated that he will not return.''

läste precic detta på Wikipedia, vafan vill dom? det blir ju inte detsamma..
aja, hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: cass

Men lilla krillo............

NEJ NEJ NEJ

och förrästen är zac snyggare än orlando.

så kissa ner dig.

hahaha, pirat filmer. sista och första gången ja såg en med dig, somnade jag.HAHAH

min lilla pirat korv. <33

2009-10-04 @ 22:44:06
Postat av: josefine

VILL SEEEE!!

MÅSTE SEEE!

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

JOHNNY DEPP (L)(L)(L)(L)

zac är fuuul! usch jag spyra han förstör hela filmen om han skulle vara med!!!

2009-10-05 @ 16:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0