I början var filmtekniken..



saknar dig! och jag är snygg, okej? bra.

gött Sverige (4-1) mot Albanien, men det räckte inte, dom får skippa VM detta året synd, men det var ett riktigt snygg (4;e) mål av Anders Svensson!
nu ska jag kolla Scrubs och små städa, detta bild prov kommer nog gå åt helvete, fattar ju ingenting, gammaldags svenska eller nåt?

nej, nu ska jag hinna borsta tänderna och smörja in ansiktet med alla miljoner krämer jag har för att skippa ful och bläig hy, för det är det västa jag vet, bara så att ni vet och nu vet ni.

och så ska jag drömma världens bästa drömmar om världens snyggaste människa, man för den delen också.



GAAAAAAAAAH, DETTA ÄR PORR CASSO! cheeka schteekarn.
i'm crazy about you!


Kommentarer
Postat av: casso

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA NEJNEJNEJ OCH ÅTER NEJ! jag får ju gubbatack.. typ alexander p varning... :O:O:O:O HAHAHA DET SKA VARA HAN PÅ MIN BLOGG, HAN MED LEENDET!! GRRRRRRR (L)(L)(L)(L)(L)

2009-10-15 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0