Hanna!

så, nu har Hannie kilat, vad har vi gjort ikväll? jadu, hur mycket som helst!
först kollade vi lite på Idol, sedan Yrrol sjukaste filmen fast hur rolig som helst! sen Idol igen och gött Niklas, nu ska vi visa att Onsala finns på kartan! haha, sen stack vi ut med hennes grymma låne moppe en baoutian.. åkte ut till Draget, längst ut där vi träffar på en älg som blockerar hela vägen så vi kommer inte därifrån på 10 minuter. sedan hem för att hämta en sak och då står Lisa, Cassie och Linn innanför min dörr som letade runt i mitt hus efter mig och Hanna.. och nej, dom hade haft en mindre lyckad kväll, hoppas det löser sig så bra som möjligt! och Cass, ring mig när du ser detta! kan ju inte ringa eller smsa..
sen så åker vi ner till Enen och ja, det är/var ju fest ute på Draget inte lite låg musik.. sen åkte jag och Hanna hem till mig och drack te och skrattade, och det har vi gjort hur mycket som helst nu ikväll, tappat andan och ont i magen, och då har man skrattat mycket!

och ja, nu som sagt har hon åkt då, segt. ska upp om 9h, ska in till Göteborg och fixa våran prao plats, så ah, bäst jag går och lägger mig nu.
ha det bra!
Krillo out!

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAHAH (L)

2009-10-03 @ 16:42:17
URL: http://lisaesmeralda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0