gymnasiemässan

så, nu var jag hemma efter en lång dag, började med skolan som gick väldigt bra! vilken vändning jag gjort! slöjden var jag väldigt glad på, KOM I TID OCKSÅ, YEAH! no-provet gick förvårnadsvärt bra, som jag sa i söndags, det blir det vad man gör det till! och nu, nu ska jag verkligen statsa mer! för, vi åkte ju in till gymnasiemässan, har längtat till det faktsikt, trodde jag absolut inte skulle hitta någonting först dega man runt lite, men det blev bättre och bättre. vid 15:45 kom mammi in, och ja, hittade världens bästa gymnasium i Öckerö, 300p. hösten 2009 för att komma in, hoppas det sänks, men jag ska verkligen jobba upp mig, behöver minst 4mvg och 12vg för man får välja bort ett ämne, vilket nog blir slöjd, hähä. i alla fall, Öckerö då, det är ju en Ö utanför Torslanda, vilket menas med att kommer jag med dit flyttar jag dit på vardagarna och kommer hem på helgerna, bara det, hallå eller!? sen, kommer det gå mycket bättre för mig att plugga eftersom det inte är så mycket i min omgivning och man pluggar ju med sina kompisar och samtidigt umgås, vilket jag inte gör nu för dom flesta jag umgås med går jag inte samma klass/skola i. anyway, sen, jag kommer ifrån Onsala/Kungsbacka, det var min första tanke, innan jag hittade det här var det Göteborg som gällde, men nu kommer det absolut allra bästa, 2 månader varje läsår, alltså en gång i 1;an, en gång i 2;an och en gång i 3;an seglar man, och inte till vilka ställen som helst! första året seglar man från Spanien till Västindien, tjenispenis vad fränt!!!! andra gången är från Svergie till Spanien och sista gången seglar man runt i Caribbean, lägg av, renarama fucking drömmen där va! nu kanske ni förstår varför jag kommer plugga ihjäl mig!
GAAAAAAAAAAH, TÄNK OM JAG KOMMER IN!!!!!

efter mässan stack jag och mammi till Kungsbacka/Kungsmässan, köpte en tunika, 149:- på gina tricot.

fram.



bak.



så, nu ska jag duscha och sen kolla på House, sängsongstart 21:00, gött!
take care.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0