tjöta

är hur jävla trött som helst, ska jag plugga nu? mina ögon slåss igen var tredje sekund, ser hur suddigt som helst, somnade T.O.M i filmen, eller ah, jag somnade egentligen inte i filmen, jag somnade efter att ''första kapitlet'' var klart, eftersom filmen är uppdelad i 2, eftersom att den är nerladdad, jaja, jävla tjöt!
kul att jag ska vara på vårdcentralen senast 07:30 för att ta en nummer lapp, för att sedan få kollat mina knän, finally, men seriöst, senast 07:30, dom kunde ju åtminstånde haft öppet till 08:00? hähä.

tjöt tjöt tjöt!
var bra jag är som gjort en egen spotify lista med bara låtar/intro från Pirates filmerna, ganska grym om jag får säga det själv!

nu ska jag duscha osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0