söndag..

hemsk dålig uppdatering av mig men det har vart fullt upp idag, massa som har hänt, eller nej, eller jo, eller jag vet inte?
hemsk trevlig tjejmiddag igår, massa snack och skratt, bilder kommer antagligen imorgon, sen så var det några som pajade min moppe igår, roligt liv dom måste ha, avundsjuka för att dom inte har råd att skaffa en egen så då måste man ge sig på andras, sött! så dag blev det att åka till Yamaha sen träffade jag Gustav, Hannah och Emly, sen till Aranäs hallen, sen hem snabbt och sedan på kalas till min farbror, så nu är jag helt död efter denna långa dagen.

nu ska jag sova, får se om det blir så mycket uppdatering imorgon eftersom jag ska lämna in ett No arbete på tisdag som jag knappt börjat med, bra!
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0