remember, remember the fifth of november

fetting grym dag, efter skolan träffade jag Hanna och det var sjukt nice kan jag lova, skrattar som fän när jag är med henne. vi bakade muffins, hemskt goda är dom också! muffins med nougat i varje muffins, lite olika strössel några med blåbär sen in i ugnen, mäster kokarna! tog varsin ''dans'' med RIX FM på radion, balla som vi är!




imorgon är det uppsatsskrivning i 3h, från 08:00-11:00 ser fram emot detta, ska bli spännande - nej, inte någonstans. inställd spanska gött!
och något som är otroligt bra är att jag är själv hemma hela helgen, för att mamma och papppa åker till Budapest, kommer bli hur skönt som helst!

men nu ska jag duscha och kolla Pirates sen sova.


Kommentarer
Postat av: nathalie

det där ser smarrigt ut:D

2009-11-06 @ 09:21:13
URL: http://allaboutnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0