osäker

Huvudvärk.
Det är någonting alla får, vissa får det när dom ätit/druckit för lite, för dålig sömn, stress, oro osv.
Jag har plågats med en huvudvärk ständigt nu i ungefär 1.5vecka, varför?
Det har inte med att jag äter/dricker dåligt det har jag testat. Dålig sömn? Nej. Stress, oro? Nepp.
Varje dag går jag till sjuksköterskan och ber om huvudvärkstabletter, hon är tveksam eftersom att jag redan fått 3 stycken den dagen. Okej, då har vi konstaterat att inte huvudvärkstabletter fungerar, great!
Dålig syn? Jo, jag har ganska ont i ögonen. Dåligt blodtryck? Nej, HB-värdet är bra.
Jag trivs verkligen inte i skolan, inte i min klass.
Kan det vara detta som håller min huvudvärk igång?
Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0