måndag again

satt uppe till 01:00 inatt och cheeka blogg design och lärde mig lite mer osv. så skulle jag ta bort den där sök saken för jag tycker den är ful och ivägen så blev det konstigt med ''meny-färgen'' men ska fixa det, men inte just nu, för nu kollar jag på Public Enemies, sjukt bra film och Johnny Depp är rump snygg i denna filmen!

dra lite kortfattat om dagen, inte gjort så mycket, skolan var lång och tråkig. det enda som var bra med denna dagen är att jag fick köpt lite saker, fotsulor, ett band för mitt slatter, eller jag har ju hoppas knä, men det är värre i det högra så där har jag ett knäskydd.

inte sådär speciellt intressant, nu ska jag fortsätta att kolla på filmen sen duscha osv.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0