Hunger

Blev lite små sur eftersom att precis när jag skulle publicera inlägget så dampar internet och inlägget sparas inte..

Måste medge att jag är rätt duktig eftersom jag räknade hela Blåkurs, 32 tal!
Har precis slängt in lasagen in i ugnen, latmasken som fixar maten ikväll. Tog lasagen direkt från förpackningen, haha!
Så nu måste jag skära grönsaker och annat gott.
Funderar på att ta en lång promenad efter maten men jag får bara inte missa halv åtta hos mig, så det får bli en promenad imorgon kväll. Påtal om imorgon kväll ska jag sova hemma hos Hanna eftersom hennes mamma skulle på bio sen julbord osv, ser verkligen framemot kvällen! (Bortsett från att vi måste plugga till spanska provet på fredag).

Tack för faten där vi lägger maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0