rubrik

ledsen för dålig uppdatering men livet som kung är inte lätt.
skämt och sido, mamma och pappa kom precis hem.

vaknade vid 13:30 tiden idag, jag och Cass var helt döda. Josse stack hem med 14:22 bussen och me and Cass tog som breakfast, segade som fän, vi 16:30 tiden stack Cass hem till sig och jag ner till mina kusiner, chillade lite där och åt, sen snabbis hem till Hannah montana.

gårdagen var lite sådär halv, kom in på någon lokalfest. träffade massa trevliga killar som vi stod och tjöta med i timmar, vid 00:00 så drog vi till donken för att vi blev hungriga, påväg till centralen så träffade vi någrakillar från Stockholm som ville hänga med hem till Onsala, men nej tack!


en trött Krillo sitter och äter okokta mackaroner + smsar.

nu ska jag ta och duscha sen kolla på Pirates 2, var ett väldans tagsen!


Kommentarer
Postat av: zahra ajami

fin blogg :)

2009-11-08 @ 22:17:36
URL: http://zahraajami.blogg.se/
Postat av: cass

i love u

2009-11-08 @ 22:41:44
URL: http://cassandradreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN och massor mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-09 @ 00:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0