random rubrik?

ni som inte var på trams missade något helt otroligt roligt!
dom är så sjuktgrymt roliga dom killarna!

förlåt för suddiga bilder, men mamma har tagot dom så det förklarar allt!
efter trams gick jag, Hannah, Lotta och Linnéa hem till Emly där det var lite folk, trevligt!

nu ska jag sätta på en film, vilken har jag inte bestämt mig för, stackars mig, nemen det blir nog Public Enemies skulle jag tro, fast tror gör man i kyrkan så jag får la veta istället, så jag vet att jag ska sätta på Public Enemies.
imorgon(idag,01:09) känns som en as bra dag, för att först ska jag träffa Lollo, sen hem till Hanna och fixa mig och hejfaderuttan sen hem till Cass på tjejmiddag och sedan hem till Hanna och sova där, taggad som fän!
ha en god natt sömn, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0