people change

skola var hur najs som helst idag, älskar att äta lunch med Cass, Hanna och Lisa flamsar som fän och jag hade världs damp idag så att t.o.m. rektorerna satt och skratta åt mig, fyfan vad jag skämdes, men kul ändå!

bilder från juni 2008 till november 2009

juni

juli

augusti

september

oktober

november

december

januari (2009)

mars (hade knappt några bilder därifrån)

april

maj

juni

juli

augusti

september

oktober

och sist men inte minst november.

hade väldigt få ''seriösa'' bilder på mig nu mot slutet, i början (2008) kunde jag absolut inte acceptera bilder på mig som blev helt skeva, mängder med bilder strömade in på min dator - extrema fjortisbilder.
i december 2009 tog jag bort det ''vita'' vid ögonen, skönt! i april/maj använde jag masacara mindre men ändå väldigt ofta. när somaren började var det inget snack om mascara, jag började ''avsky'' det, använder det bara dom gångerna jag vill göra mig ''extra fin''.
nu, en helt annan person, det vet jag själv, jag bjuder mer på mig själv, skulle aldrig skämma ut mig för 1år sedan som jag gör idag. jag tycker själv att folk borde bjuda mer på sig själva, vara sig själva, inte någon annan.
denna förändringen gjordes bara av en person, huvudpersonen, mig själv. sen självklart fanns det människor runt omkring, men dom gav mig bara råd.
men det var jag som ändrade på mig själv. helt själv.
''var dig själv, alla andra är upptagna.''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0