4 November

skolan idag var rätt seg men ändå helt okej, jag menar kul att knäna ska fucka helt totalt nu och att jag fick sitta inne i träningsrummet helt själv.
efter skolan stack jag in till Kungsbacka och träffade Linnéa, vi var nog rätt sega båda två för mycket gjorde vi inte, haha.

nu ska jag duscha, ta en ansiktsmask sen kolla Oskyldigt dömd, sen ska jag sova, eller ah, sätter nog på Pirates och somnar till den eller nåt, för nu måste jag gå och lägga mig tidigt, jag orkar inte upp på morgonen, så mamma satt och gjorde ett ''schema'' för mina vardags kvällar, datan ska vara avstängd vid 20:30 så man får varva ner osv, det är 4 min tills den ska vara avstängd, kommer inte lyckas, haha + att jag kollar film på data. sen får jag inte dricka te heller eftersom det gör att man piggnar till, så i såna fall får jag dricka grönt te, uuh, låter inte gott, ''grönt te'' haha!
men jag är verkligen hyper trött på kvällarna, men när jag väl ska sova så ligger jag och tänker på miljontals saker.
men vi hörs imorgon, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

registrera dig här, man samlar poäng som man sen byter mot riktigt dyra grejer som t.ex. en Ipod eller en Gucci-väska? Visst låter det lockande? ;) http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=64131

2009-11-05 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0