15:49

usch, tog sprutan idag, kan ju inte precis säga att det var speciellt skönt, fast jag har inte så väldigt ont i armen som vissa andra har/hade, gött!
håller på med arbetet nu fast man fick egentligen inte jobba hemma men det gör alla ändå? haha.
kul att det skulle ta 3-4 veckor att fixa min moppe.. men tack och lov hade Hanna en moppe jag kunde låna, inte vilken moped som helst, utan en baotian, mumms! haha.

men nu ska jag fixa klart detta arbetet så att jag blir klar snart, hur segt som helst går det, degawomen just nu.
puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad roligt att du tycker så mycket om pappas moppe! Härligt med en optimist i vardagsregnet. :D

2009-11-16 @ 16:38:46
URL: http://valerievalerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0