10NOVEMBER

go träning var det, men jag har världens smärta i knät, fan! ska inte vara med på bollsporten imorgon i alla fall..
precis kommit ut ur duschen, sitter och fixar på Happy Aqvarium, läser bloggar, lägger in bilder och musik på mobilen. ska snart smörja in mig med alla ''nödvändiga'' krämer jag tar sen lägga mig med en underbar film, jag behöver nog inte säga mer än att det är Johnny Depp, fast, jag vet inte vilken film jag ska ta, lutar i och för sig mot Pirates, men Public Enemies är också hemskt bra.
sånt här sitter jag och funderar på varje kväll innan jag ska lägga mig, kul!












kristin (L) mobil bilder
såhär fin har aldrig min skrivbok varit, haha!
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0