ledsen

DAMPDAMPDAMPDAMP!
Det började såhär;
Jag hade verkligen lust att träna idag, sen så tänker jag att jag kan ta 18:35 bussen istället för 18:22 eftersom träningen börjar 19:00. I alla fall ser att klockan blir 18:20 så jag börjar byta om och kollar västtrafik, men eftersom dom har bytt buss tider i söndags så går den inte 35 utan 51 så jag smsar tränaren och säger att jag blir lite sen, sen får jag tillbaka;
''Träningen är inställd idag''
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, DAMP!
Så jag ringer Cass och säger att jag tycker att vi kan gå på tant gympan men nehe, då har hon mens som sprutar så fort hon lyfter benet.
Så det blev ingen träning idag och jag är jätte frustrerad!

Kommentarer
Postat av: cass

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHHHAHA

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA

2009-12-15 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0