@ Hannamontatna

Hej hopp gummi snopp!
Jag sitter just nu hemma hos Hanna invirad i min stickade halsduk som jag stickat helt själv, den är typ 2.5, grymt!Och så målar vi mallar till pepparkakshuset, här är mitt vackra bidrag, hoppas jag vinner!

Skämt o sido.

Den är inte riktigt klar eftersom ''jag'' gjort slut på allt garn och hon får inte in mer försen nästa år..
Även en ljuvligt fin Hanna som målar på sitt bidrag.
Innan vi tog dessa bilder och började måla så ''åt'' vi. Vi hann komma till andra mackan så smörade jag Hanna's macka med extremt mycket med smör, och lägger mig på golvet och skrattar så jag får ont i magen och som tack för man kaviar i ansiktet..
Sen var det krig, kaviar i hela huset. Fick t.o.m springa ut i snön i strumplästen för att hon jagade ut mig, men till sist vann jag!
Och nu sitter hon och sjunger och hoooar jätte högt och tondövt, usch!
Ikväll är det final i Bonde söker fru och jag längtar hur mycket som helst tills dess, Roger love!
Nu blir det pepparkakshusbak.
Puss!

Picnik. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0