BESVIKEN!

Snacka om att mungiperna gick upp när dom kommer in med ett stor fyrkantigt paket - när jag öppnar det är det en väckarklocka..
Jag började nästan gråta så besviken jag blev, en sak som jag önskade mig fick jag, varför ska dom köpa saker som man inte vill ha? Och absolut inte en väckarklocka för flera tusen spänn när dom kunde köpt något roligare/vettigare!

Tack jag är överlycklig!

Okej, man ska vara nöjd för det man får, men ni förstår la grejen, 1000kr om inte mer på en väckarklocka som ändå kommer åka i golvet och gå sönder direkt! Jag har en, som jag haft sen 3;an, det är nu på det senaste den cpat, men vad kan den kostat, 50kr? INTE MER!
Jag vill bara strypa någon/något nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0