17DECEMBER

Okej, förra inlägget var inte ens roligt, haha.
Skämt och sido.

Haft en fullspäckad dag.

Skola;


Pyssel.
Lek.
Mat.
Städning.
Slutade 11:50.

Efter skolan;

Cass följde med mig hem.
Oboy' och lussebullar
Vattenkrig.
Klippte Cass.
Sminkade varandra.
Tog massa bilder.
Åt mat.
Åkte ner och tränade, tant gympa, förjävla kul!

Efter jag tränat;


Åkte hem.
Kollade Bonde söker fru.
Paradise Hotel.
Sitter vid datorn.

Efter jag suttit vid datorn;


Duscha.
Plocka upp lite på mitt rum.
Kolla på tv.
Sova.


Jag älskar dig!

Nästan samma glasögon, h3h3h3h3!


Ni kan ju i alla fall inte säga att jag klipper skevt!

L-O-C-K-I-G-T!

Nej, nu orkar jag inte lägga in mer bilder, tar sådan tid!
Imorgon är det äntligen skolavslutning, så jag se till att absolut inte försova mig!
Måste även säga grattis till Joakim, får göra det här eftersom jag aldrig gjorde det i skolan, träffades inte så mycket, i vilket fall som helst får jag väl ''be om ursäkt'' eftersom vi gått i samma klass sen 0;an, hehe..
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0