10DECEMBER

Sitter och skriver på svenskan som jag har tills imorgon och kollar disney channel, grymt!
Klockan 19:30 och framåt är jag ''bokad'' framför tv;n;

tv4

19:30 - halv åtta hos mig
20:00 - (21.00) - Mammas pojkar (säsongsavslutning)

slå över till;

tv6
21:00 - Paradise hotel
21:30 - Shanghai night

Redigt go tv kväll!
Imorgon är det fredag, härligt härligt, inga planer för kvällen då, men det dyker alltid upp något.

Redigt goa låtar som jag rekomenderar kommer här, härligt härligt!

Jay-Z Ft. Kanye West & Rihanna - Run This Town

Rihanna - Russian Roulette

Kommentarer
Postat av: MOA - Style By Me

Hej :)

Gillar du att läsa om shopping, mode, outfits och personliga saker? Då tycker jag du kan ge min blogg en chans! :)

KRAM

2009-12-10 @ 17:38:19
URL: http://moagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0