vad ska man skriva?

orkade inte skriva imorse var tvungen att fixa mig för skolan, började 08:00 och min väckarklocka går 30 minuter efter märkte jag när jag vaknade, vaknade av mig själv vid 06:30, grym jag är, sen så kollar jag mobilen, nej, vafan? klockan är ju 07:00..
skolfotot blev ju riktigt snyggt! orkade inte göra en ''fin'' minn så jag stod och fulade mig och hängde på Sanna/Felix, stod åt fel håll osv, porträtt kortet blev ju as snyggt! HAHA! fulaste jag sett på länge, jag KAN verkligen inte vara seriös på bilder! det blir ju överdrivet tillgjort smile, jaja.

efter skolan stack jag in och träffade Linnéa och Yulia en snabbis sedan blev det att träna på friskis med mammi, cirkelgym.
sjukt najs är det, efter det stack jag och träffa Linnéa en snabbis sen hem, har precis käkat har redan fått läxor, fick en igår och en idag, orka, kommer få imorgon också på spanskan, usch, så ah, jag måste kolla igenom dom lite snabbt nu innan jag lägger mig. kollar just nu på schemat, blä, vi har 1h och 25 minuters rast imorgon lunch inräknat, det kommer vi ha varje Onsdag, okej, det är bra ibland om det skulle vara prov i no;n eller spanskan, för dom lektionerna ligger efter lunchen, men det hade ju räckt med 1h?

aja, lånde en bok idag som jag länge behövt göra, för jag somnar bättre då, Såld heter den, verkar bra.
men nu ska jag plugga lite smått.
puss.

 
''Hon såldes av sin egen far till en okänd
man i Jemen. Här berättar hon själv...
''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0