21:00

helt okej dag, fast var ganska trött på idrotten orkade inte göra någonting, väldigt ovanligt för att vara mig!
efter skolan stack jag in till Friskis och gymmade sjukt gött! efter det stack jag bort till karma och träffade Josse, Julia, Jennifer och Amanda, trevligt.

imorgon är det fredag vilket menas med längsta dagen, hur fan ska jag orka? 08:00 - 16:00 börjar morgonen med bollsport, fotboll, till sist, hemkunskap på 2h, myyyyyyyyyyyys!
sen är det fredag och då slipper jag skolan i 1 vecka och 2 dagar, sjukt gött!

men nu ska jag duscha och så, ska fanimig lägg mig i tid idag!
ha det bra.
puss.

Kommentarer
Postat av: daniela

Sv: haha men dom röda knapparna är ju så fula på den svarta :D

2009-08-27 @ 22:17:15
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0